Informacje ogólne o dostawie i kosztach transportu

Koszt transportu jest zależny od wagi zamawianego przedmiotu - nie jest uzależniony od odległości między miejscem dostawy, a naszym magazynem.

Produkty dostarczamy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

 

I. Możliwości dostawy w RTVmax


1. Najprostszym i najbezpieczniejszym sposobem jest odbiór osobisty.
2. Na odległość dostarczamy przesyłki kurierem DPD.
3. Trzecia możliwość to dostawa sprzętu kurierem DPD na palecie.

 

1. Odbiór osobisty


Najwygodniejszy dla obu stron sposób odebrania zamówionych przez Państwa produktów.

Jak to wygląda:

Po dokonaniu zamówienia w sklepie internetowym RTVmax nastąpi kontakt z naszej strony. Po umówieniu się na odbiór wystarczy już tylko przyjechać z gotówką i uregulować płatność na miejscu. Odbioru dokonuje się w siedzibie naszej firmy - al. Włókniarzy 234A w Łodzi, w godz. 11:00 - 17:30 od poniedziałku do piątku, lub 11:00 - 13:00 w soboty.

Inne możliwości odbioru osobistego ustalane są indywidualnie, kontakt - 601 257 259 - Michał Stołowski.

Odbiór osobisty w Salonie sprzedaży RTVmax jest bezpłatny.

 

2. Dostawa kurierem - DPD


W tym wypadku mamy 3 warianty opłacenia takiej dostawy: płatność przelewem, płatność on-line lub za pobraniem (płatność u kuriera, przy odbiorze).

a) Po zamówieniu towaru i wykonaniu przez Państwa przelewu oczekujemy na jego zaksięgowanie, po czym przygotowujemy paczkę i nadajemy ją niezwłoczne kurierem.

b) Po zamówieniu towaru i wykonaniu przez Państwa szybkiego przelewu przygotowujemy paczkę i nadajemy ją niezwłoczne kurierem.

c) W przypadku wysyłki za pobraniem, cenę towaru wraz z kosztem przesyłki należy uregulować u kuriera podczas odbioru przesyłki.

WAŻNE

Firma kurierska doręcza przesyłki do trzech dni roboczych pod adres, nie wnosi ich do mieszkania, domu czy bloku.

W przypadku przesyłki za pobraniem płatność u kuriera możliwa jest GOTÓWKĄ lub KARTĄ!

Proszę o zaplanowanie odbioru przesyłki od kuriera jak również o sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze.

W przypadku braku takiej możliwości lub jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki, proszę na protokole odbioru dopisać informację ODBIÓR PRZESYŁKI Z ZASTRZEŻENIEM.

Podczas odpakowania paczki w domu, proszę zrobić zdjęcia lub nagrać krótki film potwierdzający ewentualne uszkodzenie.

W przypadku uszkodzenia otrzymanego towaru, ważne jest również spisanie protokołu szkody z kurierem. Protokół szkody jest dokumentem potwierdzającym fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowym dowodem w procesie reklamacyjnym.

 

Ogólny cennik dostawy

ProduktCena (przelew)Cena (za pobraniem)
Audio 0zł 40zł
TV 43-55 cali 0zł 60zł
TV 60 cali i większe 0zł 100zł
AGD 0zł 60zł
*Lodówki 0zł 100zł

Transport obejmuje dostawę towaru pod wskazany adres, bez rozpakowania.

W dniu przekazania przesyłki kurierowi otrzymasz od nas wiadomość z numerem przesyłki.

 

3. Dostawa kurierem na palecie - DPD


Dostawa na palecie umożliwia wybranie produktu lub produktów i po potwierdzeniu ze strony sklepu zostaną one zapakowane na paletę, którą dostarczy kurier DPD.

Koszt dostawy z udziałem palety to 199zł przy płatności przelewem i 200zł przy pobraniu.

Szczegóły prosimy omawiać ze sprzedawcą przed dokonaniem zamówienia - 42 632-26-35, kontakt@rtvmax.pl

 

II. Czas dostawy


Co oznacza, że towar jest "Na stanie"?

Informacja przy produkcie - Na stanie oznacza, że produkt znajduje się w jednym z naszych magazynów i wyślemy go do Ciebie od 1 do 4 dni roboczych. Czas ten potrzebny jest na działania logistyczne.

Potwierdź termin dostawy telefonicznie 42 632-26-35 lub mailowo kontakt@rtvmax.pl.

Podane terminy dostępności określone w dniach to czas potrzebny na sprowadzenie towaru od momentu zamówienia.

Z powodu bardzo dużej ilości produktów w naszym sklepie najlepiej jest wcześniej skontaktować się z nami (42 632-26-35, kontakt@rtvmax.pl) celem potwierdzenia dostępności. Potwierdzenie dostępności określane jest zawsze po złożeniu zamówienia.