Serwis


Jeżeli masz problem ze sprzętem będącym na gwarancji, zakupionym w naszej firmie polecamy najpierw kontakt z naszym pracownikiem Jarosławem - 603 470 388, celem ustalenia co dokładnie stało się z urządzeniem.

Jeżeli jesteś po kontakcie z naszym pracownikiem lub masz pewność awarii urządzenia - poniżej możesz dokonać zgłoszenia awarii przesyłając do nas mailowo poniższe dane:

Dane zgłoszenia:
- Data zgłoszenia
- Firma i/lub Imię i nazwisko zgłaszającego
- Producent + model urządzenia
- Numer fabryczny urządzenia
- Opis uszkodzenia

Dane dla kuriera:
- Imię i nazwisko i/lub Firma
- Adres
- Telefon kontaktowy

Po przesłaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą celem ustalenia terminu przyjazdu kuriera po sprzęt.

 

Co należy wiedzieć i jak postępować

- Nie należy wysyłać sprzętu na własną rękę, bez powiadamiania nas o tym fakcie.

- Wysyłany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bądź w opakowaniu zapewniającym brak zaistnienia uszkodzeń w trakcie transportu.

- W przesyłce oprócz towaru powinny znajdować się: dokument sprzedaży (paragon/faktura), karta gwarancyjna, możliwie szczegółowy opis uszkodzeń, dane do przesyłki zwrotnej (jeżeli będzie inna niż adres, z którego przesyłka trafi do nas) wraz z telefonem kontaktowym.

- O ile nasz pracownik nie zaleci inaczej prosimy nie dołączać akcesoriów (pilotów, złączek itd.) ani instrukcji obsługi czy innych papierów.

 

Gwarancja i jej przedłużenie

 

I. Informacje na temat gwarancji


Firma RTVmax udziela gwarancji na zakupione produkty w czasie trwania podanym w kartach produktów na stronie sklepu internetowego i kartach gwarancyjnych.

Przed zgłoszeniem reklamacji urządzenia prosimy o kontakt 42 632-26-35, kontakt@rtvmax.pl.

 

II. Rozszerzenie Gwarancji


EP_logo

Jeżeli planujecie lub dokonaliście już Państwo zakupu sprzętu, zapraszamy do skorzystania z opcji przedłużenia standardowej gwarancji producenta.

Przedłużenie gwarancji dostępne w naszej ofercie handlowej występuje pod nazwą EasyProtect Extended Warranty®.

Kilka słów o EasyProtect®

EasyProtect® jest nowoczesnym produktem będącym odpowiedzią na zapotrzebowanie branży IT w zakresie przedłużenia gwarancji producenta

EasyProtect® to przedłużona gwarancja producenta dostępna w wybranych, wyspecjalizowanych punktach handlowych w całej Polsce

EasyProtect® ma charakter ubezpieczenia sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną

EasyProtect® to pełna ochrona sprzętu na kolejne lata użytkowania oraz wyjątkowa łatwość nabycia

Zalety EasyProtect®

Niski koszt nabycia przedłużonej gwarancji w stosunku do ogólnych kosztów napraw

Gwarancja profesjonalnych napraw w autoryzowanych serwisach

Podwyższenie wartości sprzętu przy ewentualnej odsprzedaży

Gwarancją EasyProtect® może zostać objęty praktycznie każdy produkt zakupiony w naszej firmie. Przedłużenie Gwarancji można nabyć zarówno podczas transakcji dokonywanych w salonie jak i przy zakupie na odległość. Dzięki uproszczonej procedurze, w przypadku zgłaszania awarii wystarczy jeden telefon do Centrum Zgłoszeń, gdzie operatorzy wskażą Państwu dostępne punkty naprawcze.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

Zapytaj naszego handlowca Artura o szczegóły produktu 42 632-26-35

Zadzwoń na Infolinię EasyProtect® - szczegóły na www.easyprotect.pl

Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej znajdują się tutaj: Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej