Serwis


Jeżeli masz problem ze sprzętem będącym na gwarancji, zakupionym w naszej firmie polecamy najpierw kontakt z naszym pracownikiem Jarosławem - 603 470 388, celem ustalenia co dokładnie stało się z urządzeniem.

Jeżeli jesteś po kontakcie z naszym pracownikiem lub masz pewność awarii urządzenia - poniżej możesz dokonać zgłoszenia awarii przesyłając do nas mailowo poniższe dane:

Dane zgłoszenia:
- Data zgłoszenia
- Firma i/lub Imię i nazwisko zgłaszającego
- Producent + model urządzenia
- Numer fabryczny urządzenia
- Opis uszkodzenia

Dane dla kuriera:
- Imię i nazwisko i/lub Firma
- Adres
- Telefon kontaktowy

Po przesłaniu zgłoszenia będziemy kontaktować się z Tobą celem ustalenia terminu przyjazdu kuriera po sprzęt.

 

Co należy wiedzieć i jak postępować

- Nie należy wysyłać sprzętu na własną rękę, bez powiadamiania nas o tym fakcie.

- Wysyłany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bądź w opakowaniu zapewniającym brak zaistnienia uszkodzeń w trakcie transportu.

- W przesyłce oprócz towaru powinny znajdować się: dokument sprzedaży (paragon/faktura), karta gwarancyjna, możliwie szczegółowy opis uszkodzeń, dane do przesyłki zwrotnej (jeżeli będzie inna niż adres, z którego przesyłka trafi do nas) wraz z telefonem kontaktowym.

- O ile nasz pracownik nie zaleci inaczej prosimy nie dołączać akcesoriów (pilotów, złączek itd.) ani instrukcji obsługi czy innych papierów.