I. Przelew lub płatność przy odbiorze

 

1. Płatność przelewem tradycyjnym


Po złożeniu zamówienia i wykonaniu przez Państwa przelewu oczekujemy na jego zaksięgowanie, po czym przystępujemy do realizacji zamówienia. Numer konta do przelewu wysyłany jest w osobnym mailu w godzinach pracy sklepu stacjonarnego, po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Numer konta jaki Państwo otrzymają uzależniony jest od rodzaju zamówionych produktów.

2. Płatność przy odbiorze


W przypadku wysyłki za pobraniem, cenę towaru wraz z kosztem przesyłki należy uregulować u kuriera podczas odbioru przesyłki.

Płatności przy odbiorze można także dokonać gotówką podczas odbioru osobistego w Naszym Sklepie

 

II. Raty

 

1. Raty Credit Agricole


O kredytach Credit Agricole

Kredyt ratalny banku Credit Agricole dostępny jest w sklepach internetowych pod marką CA Raty.

W sklepach internetowych możesz otrzymać nawet 20 000 zł kredytu.

Przyjazne zasady spłaty kredytu - dopasuj kredyt do swoich potrzeb i możliwości. Możesz rozłożyć spłatę nawet na 48 rat, a także określić comiesięczną datę spłaty, odpowiednią dla terminu, w jakim otrzymujesz wynagrodzenie. Dzięki optymalnie dopasowanym ratom, spłata kredytu znacząco nie obciąży Twojego budżetu.

Szybko i komfortowo - dbamy o to, by uzyskanie kredytu było dla Ciebie szybkie i komfortowe. W sklepie internetowym potrzebne środki otrzymasz już w ciągu 24 godzin.

Kilka sposobów na spłatę rat - możesz regulować raty przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub gotówką (w punktach VIA Moje Rachunki, a także w PayTel).

Minimum formalności i dokumentów - aby uzyskać kredyt, potrzebny będzie Twój dowód tożsamości, a także - ewentualnie - dokumenty potwierdzające Twoje dochody. Nie wymagamy żadnych poręczycieli ani weksli.

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.

Sprawdź jakie to proste:

  1. wybierz produkt który Cię interesuje gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
  2. wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  3. przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  4. potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  5. umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.

Informacje na temat przykładowych wyliczeń pod cenami produktów

Wyliczenia znajdujące się pod cenami produktów podane są w oparciu o reprezentatywny przykład w rozumieniu Ustawy o kredycie konsumenckim z 12.05.2011 r. w wyniku czego mogą różnić się od parametrów kredytu dla oferty wybranej przez Kupującego.

Dla kredytu na zakup towarów i usług w wysokości 2400 zł (całkowita kwota kredytu), spłacanego w 24 miesięcznych równych ratach kapitałowo-odsetkowych (okres obowiązywania umowy 24 miesięcy) z oprocentowaniem nominalnym 11,79 % (stopa stała), prowizją za udzielenie kredytu w wysokości 239,76 zł: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 23,80 %, całkowita kwota do zapłaty wynosi 2639,76 zł, całkowity koszt kredytu wynosi 576 zł (z czego odsetki wynoszą 336,24 zł) a kwota raty miesięcznej wynosi 124 zł.

Masz pytania - zadzwoń pod numer 801 33 00 33 lub +48 71 35 49 553 (z zagranicy i komórek). Koszt według stawek operatora.

RTVmax oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

 

2. Raty Santander


Masz pytania - zadzwoń. Doradca Santander udzieli Ci informacji pod numerem telefonu 801 80 18 55 lub 71 773 28 47.

Jak kupować na Raty w sklepie internetowym:

  1. Wybierz towar i złóż wniosek - Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku. Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.
  2. Oblicz wysokość raty - W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną1. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.
    1Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem, np. poprzez wpłatę na rachunek bankowy e-sklepu - o szczegóły pytaj w e-sklepie.
  3. Czekaj na kontakt konsultanta - Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia przez e-sklep do realizacji Twojego zamówienia. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.
  4. Podpisz umowę kredytu - W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej w ciągu 24 godzin (w dni wolne od pracy następnego dnia roboczego) Santander Consumer Bank wyśle do Ciebie kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym. Przy dostarczeniu przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawo jazdy, legitymacja ubezpieczeniowa lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty i przekaż kurierowi. Zapoznaj się z ważnymi dokumentami.
  5. Dostawa towaru - Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank podpisanej umowy kredytu i pozytywnej weryfikacji dokumentów, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.